5 juni 2009

Gårkvällen i bilder


Det här halsbandet hade jag tänkt slänga eller sälja på loppis. Jag är glad att jag inte gjorde det för nu passade det så fint med min gröna topp och observera, min eyeliner! åh så tjuuusigt!


Jag åt en underbar middag med Robinson-Angela M0nroe på La Cucaracha på kvällen.
Angela var ännu vackrare i verkligheten, jag kunde inte ta mina ögon från henne!
Och vilken fin tjej, varm och rar...
Vi satt och spånade lite eventuella jobbidéer för framtiden. Spännande!
(kolla tjejen mellan oss! Hon ville inte vara med på bild. Haha, hon trodde hon skulle försvinna ur bild om hon backade rakt bakåt;)




Min meny bestod av bläckfiskringar och aioli, kycklingvingar och grillade scampi inlidade i lufttorkad skinka. Och ett ljuvligt glas rött tilL.
Vilken underbar mat!!!
Och en jättetrevlig stund.

Inga kommentarer: