5 juni 2009

Häxpil och Madonna


Jag är sjuk. Hosta, feber och ont i ryggen.
Som en giftig pil i ländryggen, på vänstra sidan. Jag kan inte böja mig framåt så plocka prylar från golvet är uteslutet. På finska heter det Häxans Pil, och inget är mer passande då jag har häxveckan (pms) och alla som känner mig, den trasiga människan, vet hur det kan vara...;)
Läser boken om Madonna som hennes bror Christopher skrivit. Otroligt bra och gripande! Så spännande att gå in i deras värld, ur hans perspektiv.
Så det är vad som händer idag.
Tänk, jag kan inte ens sitta i datorstolen, så ont har jag. Jag kan inte jobba och det är illa!

3 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Kanske är bra att du inte kan jobba? Du förtjänar att ligga och läsa bra bok när du är sjuk!

Lady Gagas fanblogg sa...

den boken vill jag läsa:)verkar intressant.

FF sa...

Har precis läst den också, men jag kan inte låta bli och tänka hur Madonna måste känna när hon läser den.Det var det enda jag hade i huvet under tiden. Blir han lönnmördad så är hon den skyldiga, jag lovar!