Ja en sak har då jag lärt mig sedan jag köpte en alldeles för ny utkommen mobil. Det är alldeles för många "barnsjukdomar" och skit som gör att den inte fungerar. Vet inte hur många ggr jag lämnat in den för uppdatering och byte av simkort bla bla bla osv osv osv Men mobilen fungerar skitdåligt, stänger av sig nu och då. Nä nästa gång får det bli en "gammal" mobil som inhandlas. /Mia
4 kommentarer:
Jag har en Samsung Touchwiz. Kan rekommendera Samsungs Support, dom är jätteduktiga! :)
0771-726 78 64
Oj, tack, jag ringer bums!
det var ett gott försök men nej det funkar inte
måste beställa nytt simkort
Ja en sak har då jag lärt mig sedan jag köpte en alldeles för ny utkommen mobil.
Det är alldeles för många "barnsjukdomar" och skit som gör att den inte fungerar.
Vet inte hur många ggr jag lämnat in den för uppdatering och byte av simkort bla bla bla osv osv osv
Men mobilen fungerar skitdåligt, stänger av sig nu och då.
Nä nästa gång får det bli en "gammal" mobil som inhandlas.
/Mia
Skicka en kommentar