22 april 2010

Utan krafter

Jag är helt utan energi! Vill bara sova. Ligger här på sängen och tvingar ögonen att vara öppna för att läsa mejl, vulkanrapporter och blogga.
Har ingen ork alls och nacken värker för minsta rörelse.
Borde göra lite jobb, men har inte ork att sitta upprätt!
Jag har ingen sjukdomskänsla- bara som om all kraft sugits ut med ett gigantiskt sugrör.
Lika bra att lyssna på kroppen och ta ett break.
Men det är så svårt- stressen ligger och presser innanför lungorna och driver mig till vansinne.
Fast det orkar jag inte heller, alltså att bli vansinnig.
Är det det här som kallas vårtrötthet?

Äsch jag vet inte. Jag vet bara att jag ska logga ut nu och sova

1 kommentar:

mia sa...

Ja om det är någon tröst kan jag ju säga att du inte är ensam.
Min kropp har gått in i någon sorts dvala el. dyl.
Så in i benmärgen trött är jag.
Men det konstiga är att det inte är varje dag, utan varannan dag som det kommer över mig.
Jag har bestämt mig för att det är vårtrötthet.
Kan inte påminna mig om att jag upplevt det förut.
Men å andra sidan så glömmer man ju så lätt....