18 september 2009

Vart tog svinis vägen?

Hey, vart tog svinis vägen?
Jag dammsuger nätet efter braskande siffror och statistik. Men noll! Finns inget! Inga döda, ingen i järnlungan, inte ens ilfart i ambulans med andnöd- nada!
Men jag tror sjukhusen lagt locket på, säkert ligger de fyra pers med andnöd av hell längst ner i nån dunkel korridor. Sanna mina ord.

It will be back. Lika säkert som Terminatorfilmerna.
När vi drar vår sista lättnadens suck.Och tror att faran är över. När vi slänger alkogelen i plaståtervinningen. Och när vi börjar kleta tag i handtagen igen, och vara inom en meters avstånd till varandra. DÅ KOMMER DET SMÄLLA.

Ni vet väl vad som sägs om maffian? När det är tyst om dem så är de som farligast.
Så är det med svinis. Kom ihåg att jag varnade er.
Jag är överlycklig för att Vinnie har insett det goda i att bära arbetshandskar hela dagarna och att Veera bara har långa ärmar som hon drar när över handen när hon öppnar dörrar. Mammas barn det!

Så mitt tips till er: Slappna inte av för fa-an!

2 kommentarer:

Anonym sa...

LOL! Nä, jag lovar :))
/Mia

Tove Kungsholmen sa...

Har också reagerat på det! Aftonbladet borde ju ha en egen kategori i vänstermarginalen "Svinis". Gissar att de redan har använt de braskigaste rubrikerna och därmed tröttnat eller nåt ditåt.