12 april 2010

Vindsfest

Nu är det ju vår, eftersom ett: jag ställde ut tältstolarna på framsidan och två: jag tog upp alla grova tjocka fula vinterkängor på vinden.

Varje år vid den här tiden så blir det rena festen uppe på vinden, när jag river fram sommarpåsen. Den härliga säcken med somriga klappar...den fladdrande rosa klänningen, de vita knäbyxorna, sandalerna, sjalarna mm mm mm
ÅÅH, titta vad jag har! ropar vi alla upphetsat över fynden.
Jag blir alltid lika lyckligt överraskad över allt vi har redan, som jag slipper köpa.
(ju mer barnkläder på vinden som passar. Desto mer okej för mig att klicka hem en klänning för över tusen kronor, heheheee!)

Jag hittade även ett par låååånga charlie chaplinaktiga skor som jag testat i två dagar nu.
Är ännu inte säker på om de ska behållas eller bytas ut...

Länge leve gömmorna på vinden, tjohoooo!!

Inga kommentarer: