12 september 2008

Min första radio utan DVD-spelare och annat jox



Mr T och mamma tjatar alltid på att jag måste börja lyssna på radio. Jag har ingen, säger jag alltid. De två som finns i huset har ungarna käkat upp antennerna på. Nej, lyssna i datorn känns krångligt.
Nu är det gjort! Jag har beställt en egen radio. Den går inte att mosa formbröd i, haha! Och den ska stå högst upp och längst in på skåpet i köket så ingen unge kommer åt den!
Min radio är min nystart på hösten. Mina öron ut ur bubblan i radhuset. Nu jäklar ska jag få lite koll på läget!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du fortsätter att blogga. Jättefin blogg har du med! Om ngn ändå lyckas mosa formbröd i radion så finns det en jättebra nätradio på SR där du kan designa din egen radio. Du som sitter mkt vid datorn också, siitpråå! ;) Hoppas länken funkar http://www.sr.se/p3/byggradio/dinradio.htm . Ha en fortsatt trevlig helg!