1 oktober 2008

Krismöte på dagis

Vad konstigt det känns att logga in sig här och skriva!
Men kul också. Känns bra att ha en blogg där jag själv kan styra över det tekniska från min egen dator!
Jag kommer att ha tävlingar, tester och allt annat skoj- och ni är välkomna att komma med förslag och önskemål om ni vill.

Den här dagen började med krismöte på dagis. NÅja, kris var det väl inte men en del missnöje med en av fröknarna. Jag ringde chefen och vi fick till ett möte idag där vi vädrade ut en del unken luft. Känns bra. Det har varit, som det ofta är, brist på kommunikation, missförstånd och skit som samlat sig. Nu känns det lättare.

Och så fortsätter dagen i krisernas tecken. Ett jobb som jag skulle ha lämnat igår har försvunnit ur datorn- inte hela jobbet tack o lov men alla mina nya ändringar som jag gjorde tillsammans med en expert. Så det är bara att vissa lite och skriva om. Och hoppas på att minnnet inte sviker, höhöhöHÖÖÖÖÖ!

Så nu vet ni vad jag gör.
Vad gör ni?

4 kommentarer:

Linda sa...

Måste bara fråga.. Hur har du gjort så att det inte blir en ram runt din övrebild, alltså den längst upp men runt dina vanliga bilder??

hanna sa...

Mötesfiesta hela dagen...

Anne sa...

Hanna här ovan, det är hon som designat min fina sida

så Hanna, hur göra du???

Anonym sa...

Vilken dag du haft!

Nu har jag kollat idol (heja LouLou!!!) och ska skriva inbjudningar till sonens 3-års kalajs.

Och så har jag beställt likadan klänning som du från La R. Tack för tipset, den är skitsnygg!!

// Jenny