24 oktober 2008

Rapport från en skön mässa



Skönhetsmässan var väl, nja sådär. Det är väldigt mycket hår och naglar och det kändes som om mässan är för lite yngre brudar än undertecknad...
Fast Lina Rosing var där och pattade runt, såg ut som en tandpetare med superlökar, superläppar och superhår- hela kittet! Folk samlades runt henne som det vore freakshow...
Jag testade lite produkter och några behandlingar.
Mycket känns bambojambo...
Men jag gillar mässor, man får alltid lite ny inspiration och nya kontakter.
Bland annat ska jag träffa en tjej som jobbar med laser och göra några behandlingar på mina ärr på kinderna. Det ser jag fram emot.
Gillar man smink, hår och naglar så är mässan kanon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud vilken bild - ha ha ha ha, jag dööör! :-)

Men jag som är sminkjunkie skulle alltså trivas på mässan, tror du? Är den värd pengarna?

// Jenny

Linda sa...

Ser najs ut att gå & testa lite

Anonym sa...

Ha ha ha...Anne du ser inte klok ut på denna bild!
Kram