27 januari 2009

Dissni och parker och jättefint och superhärligt



Jag steker pannkakor i köket och Veera gör entré.

- Veera vet du vad? Vi ska åka till Paris när pappa fyller år. Och vet du vad vi ska göra där?

- Kan jag få slickepott?

- Veera, vet du vad vi ska göra i Paris? Vi ska gå på DISSSNILANDET. Där alla DISSNIfigurer går omkring och...

- Kan jag få slickepott?

- och där finns jättefina parker och...

- Kan jag få slickepotten? NÄR kan jag få slickepotten?

- Vet du vad fint det är i Paris?

- Men FÅR jag slickepotten då?

Äsch, fuck off!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man får inte alltid den reaktionen man tänkt sig....

Anonym sa...

Som när vi tog med oss Loppan till Borås djurpark och hon gick och samlade sten en hel dag...
Djur? Vem fan bryr sig om djur? Här finns ju stenar!

Anonym sa...

Otacksamma skitungar;)