18 april 2010

En fullspäckad söndag


I den här fina lilla kyrkan hade vi gudstjänstkonsert idag, med gospelsång. I publiken satt 6 personer, varav en var min mamma. Min dotter vägrade komma på ännu en tråkig konsert i en tråkig kyrka. Vincent får inte komma till ännu en konsert i ännu en kyrka. Eftersom han sjunger med i psalmerna och lägger in snippa, snopp och bajs i varannan mening.

Efter en timmes galet bra spinningpass blev jag sugen på korv. Jag kan tala om att jag blir sugen på korv ungefär två gånger per år! På coop gapade korvhyllan nästan tom, så jag vet vad svennebanan gjorde den här helgen.

Nu ska jag lägga mig i ett härligt bad med lyxig badsalt. I tio minuter har jag bokat badkaret för mig själv. Sen får resten av köttberget ramla i.
Imorgon börjar jag ringa SAS för att försöka boka om flygbiljetterna. Jag tänker då inte flyga med i nåt testplan som ska flyga i nån jävla tillfällig korriodor där uppe! Never!

Inga kommentarer: