29 november 2010

Dagens fokus

Jag har varit så fokuserad idag och skrivit i timmar, utan att varken skura toaletterna eller diskbänken. DET är framgång för mig.
Jag blir fokuserad när jag har en helvetes eld i röven- och elden i röven skriker nu PENGAR!
Jag fick inte en krona i lön den här månaden, utan lever helt på barnbidraget- det går om man är fokuserad, haha.
Nu har jag eld iröven för jag vill ha åtminstone lite pengar i jul. Lite lite!
Så jag har skrivit och skrivit, intervjuat och fixat. Har till och med sålt in några jobbidéer- så jag har nåt att pula med även efter jul...
Sen åkte vi till min syrras nya hus ett par kilometer bort- där åt vi upp alla ostbågarna och röjde runt. Sen hade syrran köpt nån fin kaffemockapär så det bjöds på märkligt kaffe som kom ur små runda MILJÖOKATASTROFER till kaffesmaksnånting burkar. Nåt sånt. Årets julklapp mumlade hon nåt om när hon installerade mockapären. Men Latte Macciaton smakade smaskens.
Sen åkte vi hem.
Nu står jag här och hänger vid datorn, har placerat datorn så högt att jag inte kan sitta ner och fördärva nacken ännu mer.
Snart ska vi sova. Hepp.

Inga kommentarer: