21 februari 2011

Usch vilket fult kontor!

Här sitter jag och försöker slappna av i nacken och förhindra en nackspärr som knackar på dörren. Jag vet alltid när det är på gång- och nu var det faktisk väldigt länge sen sist, april förra året. Jag kan ju inte sitta på rätt sätt så huvudet hänger alltid långt fram som en ET med femtusen ton telefonsladd i ryggsäcken. Ja, men då får man ju skylla sig själv, eller hur? Har just ringt till min massör och hoppas på en tid snarast; hon lyckas alltid stoppa mina spärrar;)) Så här sitter jag- och så slår det mig återigen vilket fult jävla kontor jag har. Jag måste slänga det här fula skrivbordet, okej, det är höj o sänkbarnt men jag har det bara i läget sänk. Orkar inte pula runt med alla sladdar o skräp för att höja bordet. Jag vill ha två vita små nätta skrivbord brevid varandra, kanske en hurts mitt emellan, två likadana fina bra kontorsstolar, raka rena fina linjer. Jag vill ha ett multikontor där alla får plats att sitta i samtidigt. Våra barn ska inte få ha dator på rummet. Jag ska ha INSYN. Nåja, nu sätter jag punkt. för jag inser att jag skriver en bildtext- och en sån här bildtext är ju aldrig kul. mors.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag hyrde dagkontor hos www.regus.se när det blev alltför outhärdligt att arbeta i hemmet. Man kan hyra efter behov, vilket gör att man inte binder upp sig på något. Toppen!
Hälsningar Anna