31 januari 2009

Gimme a medalj, nu!

Jag borde få en fet medalj. I renaste guld, och lite lite choklad i mitten.
Idag har jag varit den bästa mamman i världen.

Jag har, utan att sucka och stöna:

Gjort thaiplättar med vispgrädde på
Dragit en unge i pulka och knuffat två stora tjejer i vagnen
Åkt pulka, arsellapp samt byggt koja i skogen
Dragit och knuffat samma gäng hem igen
Gjort alldeles underbara hemmapizzor på tortillabröd, med mozarella och parmaskinka.
Tvättat, hängt upp tvätt, dammsugit, rensat och kastat flera påsar skräp

Hepp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå medalj????
Du ska ha en stor jäkla pokal fylld till bredden med choklad!

Min lista för dagen består av:
* Tvätta
* Laga middag

Och sen har jag druckit ett glas vitt också förstås... ;)

Anne sa...

vitt vin ja
jag tar mitt just nu;))

Anonym sa...

Det var duktigt gjort, annat kan man inte säga! Själv har jag bara shoppat och sett hockey bla...
Ha en fortsatt trevlig kväll!