23 januari 2009

Nytt kök

Vi planerar för det nya köket, på vårat vis.
Mr T klämmer bajskorvar och jag klämmer bilringar och kollar fettdepåerna på låren.

"Vaffan, du lyssnar ju inte!! skriker jag efter tretton sekunder.
"Men vaffan, jag bajj-ssar! skriker Mr T.
"Ja men gör det snabbare då!
"Nej, sånt här ska man inte skynda på".
"Jammen, kom hit klockan tio en morgon på studiebesök. Och kolla när jag bajsar. Jag sätter mig ner och BRRÄÄÄÖÖÖÖÖGGRRSPLATCH, sen är det klart. Några sekunder bara."
"Ammen sen får du ju springa runt och skita flera gånger under dagen"
"Nähä. Jag bajsar bara en gång om dagen. Klockan tio på morgonen."

Nån som bytt kök nyligen? Hur gjorde ni i planeringsstadiet? Allvarligt, jag är intresserad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan va infantilt

Jag är nästan som du sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.