21 juni 2009

Nämen hej feber och halsont, kul att ses igen!

Vincent har feber och jag har hosta och illaluktande luftrör. Tjohoo. En vecka fick vi vara friska. Och exakt tre träningspass fick jag göra, precis som vanligt.
Nu tror jag att jag ska säga upp mitt träningskort- jag orkar inte med det här hattandet. Träna en vecka och sen en vecka sjuk. Roligare kan man ha för pengarna!
Jag har köpt omega 3 tabletter, i hopp om att mota attackerna. Vad mer kan man proppa i sig?
Nu åker vi till Djurgårn och äter nåt gott, och dövar resten. Tack Gud, att det är vanlig dag imorgon igen, tack tack.

2 kommentarer:

Linda sa...

Usch känner igen det där så jävla väl.. Här går förkyldningarna ifrån ena ungen till den andra & så till första ungen igen. Jag orkar inte känna efter att jag har ont i halsen utan tränar ändå

Anna sa...

Hejsan!
här är en till som har börjat proppa i sig omega 3 i förhoppning om att det är någon universalmedicin så man kan få vara frisk . . . nu håller vi tummarna för oss!!

ps. jag brukar vara här inne och besöka dig för jag tycker du skriver så makalöst roligt! keep it up!

-Anna