27 juni 2009

Sjuk, strand, suck, initiativtagande

Vincent är frisk och Veera är sjuk. Lite omväxling i alla fall!
Själv har jag feber och ömmar i kroppen.
Mr T och Vincent körde jag iväg till stranden precis. Tänk att jag kom på en sån fantastisk grej! Stranden! Mr T hade aldrig kommit på en sån sak. Vaddå, nio dagar framför teven? Det gör väl inget? Ungen klättrade fan på väggarna av uttråkning efter en veckas sjukdom och fuckin tecknade filmer!
SUUUCK.

Ok, handen på hjärtat. Hur många har en man som tar egna initiativ?
Här är det jag som styr ALLT och det är jävligt tröttsamt i längden!

5 kommentarer:

Linda sa...

Känner igen det där.. Till 99,9% är det jag som fixar & donar allt..är jävligt trött på skiten med...

Angelica sa...

Handen på hjärtat jag har en sambo som är mer än iderik och gärna fixar och donar också.
Jag och lilltösen har tur=)

Anonym sa...

Jodå, det faller gärna in i den trallen. Jag bestämmer semestern, kläderna, maten (om det ska vara något mer spännande än kalops)Med jämna mellanrum blir jag vansinnig, men sen smyger det sig sakta tillbaka igen. Men eftersom man nu är projektledare i många lägen, har jag lärt mig att delegera lite tråkiga rutinuppg med stadig hand. En god chef gör inte allt själv utan delegerar...vänl Anne

Anonym sa...

Jag har en sådan man :D
/Mia

Anne sa...

ok, de flesta av er har en man som INTE tar egna initiativ, och så är ni för rädda och fega för att lämna ut dem stackarna.
Jag förstår. INTE.
Men jag drar den slutsatsen, så klart.