19 november 2010

Fyn fan- uschigt inlägg en tråkig fredagskväll utan varken MYYYYS eller VIIIIN

Tänkte gnälla lite till. Jag har ont i nacken igen- fick en dag utan värk, tack tack. Och så har jag ont i ryggen. För att jag sitter och krampar vid laptopen på köksbordet. Det mest oergonomiska i huset. Men jag kan inte sluta, kan inte ställa mig upp och vila, kan inte sluta glo i datorn.
Vet inte vad jag ska göra om ja ginte klor i datorn. Min son övar på alfabetet och dottern blir döv av idiotreklamen på Nickelodeon, ni vet när nån jävla tjolahoppsan skriker REKLAAAAAM, innan volymen dras upp och nån brud som har jordklotets mest enerverande stämma skrika om CLITTURAISER och lurviga jävla djur som krälar och låter.
Sånt som ska stå på tomtelistan ni vet.
Jag ska inte köpa en enda ljudande leksak, inte en enda. Funderar faktiskt på att skita i att köpa leksaker och bara ge TRÅKIGA saker om pyjamas, trosor, läppbalsam och kanske nån Älvan-bok eller nån Sigge-bok, ja kanske till och med nån LasseMajabok.Och lite godis.
Vet inte vad det var jag skulle skriva om.
Ryggont ja visst ja!
Ryggontet har gått in i fas femton nånting, när det svider i hårbotten när jag drar in luft, när det smäller i ryggraden när jag sträcker mig efter nåt i skafferiet, när det brister nånstans mellan armbåge och hjärna när jag skriver inlägg på bloggen.
Jag lägger ansiktsmask, den jag tipsade om nedan.
Snart börjar Idol och jag hoppas Linnea håller sig kvar en vecka till, fast hon är tjej.
Fredagsmyset består av tre muggar kaffe.

Inga kommentarer: