26 februari 2011

Lördagslycka!

Idag såg arbetsfördelningen ut så här:
Mr T och Mr Svåger rev halva trappräcket för att bygga vägg, där jag ska ha hyllor från tak till golv
Jag och min mamma tog fyra sockerstinna kids mellan 2-7 år till det nya PARADISET runt kröken.
Jag är glad att jag spinnade så jag grät igårkväll för i PARADISET fanns det många frestelser...jag startade bra med en räksallad men sen blev det även en mjukglass och en påse ostbågar på vägen ut.
Barnen lekte så de såg ut som brandbilar i ansiktet, blöta av svett och lyckliga. Och det här leklandet var riktigt bra...lycko den som startat den guldgruvan. Stort och härligt med mängder av klätterställningar, basketplan, cykelrum , stora ytor med nytt härligt golv (inte skrikgula plastgolv som luktar hockeytruck) och cafét var över förväntan med härliga bullar och muffins, goda sallader och mackor...o mjukglassen var gudomlig!

Testa vettja, ni som behöver rasta ungar.
De har tom trådlöst internet, för första gången på norra sidan stan! Mycket bra!

Inga kommentarer: