25 februari 2011

Min hemliga syster

Får jag presentera; min hemliga syster!
Närå, men vi är faktiskt lite tvillingsjälar...
Den här tjejen ( Mona heter hon) gjorde jag en intervju med för en tid sedan och så klickade det så bra att vi har hållit kontakten. Igårkväll var vi först på en vernissage och sen på Hotel Anglais och tog några roliga drinkar. Mona är en partytjej precis som jag, med skillnaden att hon är drinkexpert. Nu var det drinkar som gällde och absolut inga sunkiga öl eller vinglas, som jag annars är van med;)
Och vi pratade o pratade o skrattade o skrattade. Jag älskar henne redan! Kärlek vid första ögonkastet, verkligen!
Det här är en av de bästa sakerna med mitt jobb; att träffa härliga människor, flera har redan blivit mina vänner!
Jag hade gladbubbel imagen direkt när jag öppnade ögonen imorse, och det trängde bort den andra lite tyngre känslan. Som brukar sitta bakom pannan;)
Härligt!

Inga kommentarer: