23 mars 2011

Dagen

Idag  har jag jobbat som modell för ett träningsjobb. Vi fotade i mitt gamla Väsby och det blåste så mycket att överläppen fastnade i tandköttet när jag skulle le. Annars var det skitkul.
Vi käkade lunch på Scandic Hotel Infra City och jag bytte om inne på toan (det blev lite konstiga blickar då och då...men de här fula minerna gjorde jag när jag var säker på att jag var ensam...)
Det har varit en härlig dag, att få vara utomhus hela dagen. Att slippa datorn en hel dag är ljuvlig LYX, som jag vill ha mer av;)) Kläderna jag hade på mig var nästan bara världens bästa adidas. Jag vill ha hela butiken!!!
Väl hemma var jag så genomfrusen att jag tog mig ett hett bad och några centimeter Brandy. Gott!
Det var min dag det. Lyckokänslor och harmoni och många skratt.
Nu natta barn och sluka Kepler.

2 kommentarer:

Pockethexan sa...

Har du tid för en trevlig fredag?!

Kramis!
<;D

Anne sa...

vad då???