17 mars 2011

Fest


Igårkväll tog jag med min mamma och syrra på Anna Bäséns releasefest av boken "Allt du behöver veta om skönhetsingrepp" på Studio Hår och Spa på Kungsholmen. Det bjöds på skumpa i mängder och färgglada makaronis, eller vad de där söta knarkaktiga små bakelserna nu heter, ja men ni vet va?
Det kändes som alla var där, jag pratade med Fredrik Paulún, kirurgerna Per Hedén och Jan Jernbeck, en mängd med redaktörer från Expressen mm var där. Och så blev jag inbjuden att medverka som försökskanin när en amerikansk plastikkirurg kommer i maj för att demonstrera ny teknik inom fillers och ansiktsskulpturering..kul! Sånt tackar man inte nej till;))
Sen struttade vi vidare till Orangeriet, ett underbart ställe med sprakande eld i mitten av rummet och mysiga soffor och kuddar och härliga små aptitretande rätter. Där pratade jag några ord med Salem al Fakir:
-Hej, ska du sjunga?
- Hej, nej har har redan sjungit?

Han hade spelat på andra sidan väggen på nån Teliafest som vi inte lyckades ta oss in på (
Sen åkte vi taxi hem och mamma och syrran sov medan jag satt och klickade runt på internet med mobilen.
Somnade vid två och vaknade vid halv två idag.
konstig känsla att sova bort hela dagen, men Veera är febrig och sjuk och då kändes det onödigt att åka iväg med Vincent till dagis. Så alla är hemma och släpar idag.
Det var en härlig kväll igår, och jag tror det var första gången på över ett år som jag var ute med mamma och syrran. Mer sånt! Det är bra för familjebanden!

1 kommentar:

mia sa...

Lät ju trevligt, Linsan är också hemma med feber. Är själv lite halvhängig med.