15 mars 2011

Tankar D-vitamin

Här sitter jag och lapar sol. Nu ser ni inte hela bilden men jag sitter i min gamla amningsfåtölj,då jag inte orkade hämta några utemöbler. Den här fåtöljen har stått under snödrivan i väntan på att vårstädningen, då vi får en container till området. Fast nu när jag sitter här vette fan om jag vill slänga den här, den är ju skön att sitta i! Har just varit på byn och avnjutit min fredagssushi. Ja, jag vet det är inte fredag än, men enligt undersökningar börjar vi tänka på helgen kring tisdag lunch. Så. Jag ligger helt rätt i tiden, för en gångs skull.
Jag har lite paus från jobbet och väntar in en intervju klockan 14. Sen ska det lämnas tre texter är det meningen, innan passet är slut för idag.
Dagarna går så fort att det är skrämmande. Jag hinner inte med allt jag skulle behöva göra och har svårt att glädjas över det som jag ändå hann. Bekant?
Nåväl, nu ska jag fylla på min kaffekopp.

Inga kommentarer: