17 oktober 2008

Jag tjänar pengar i Väsby

Vilken lycka!
När jag är totalpank, som idag, åker jag till Väsby och öppna förskolan där. Där har jag lämnat in gamla kläder, det som säljs säljs resten skänker jag till ett barnhem i Ukraina.
Jag hade sålt för 150 spänn!!!!

Så det blev en kaloriorgie av sällan skådat slag. 117 kr gick till kaffe, choklad, prinsesstårta, havreboll och fralla.
SLUUUURP!

Och så fick barnen välja leksaker på BR för resten.
Jag är supernöjd.
Och på måndag kommer barnbidraget så man kan köpa mat igen!!!

2 kommentarer:

TaiNa sa...

..någon som väntar också måndag och barnbidrag *hahaa*. Idag är barnens "fredag-godis" så gick till Lidl och köpte kakor och godis och lite mjölk för alla pengar jag hade. Nu bara tänker va ska vi äta på helgen.. :)

Anne sa...

Tänk att man jämt jämt jämt tänker på att äta äta äta

vi skulle klara oss på en tredjedel av det vi manglari oss!