18 januari 2010

Inget o göra

Åh, vilken märlig dag.
Jag har ingenting att göra. Inga jobb alltså. Har några jobb som ligger och väntar på folk...case och experter och tider för intervjuer.
Men inget att skriva på.
Så här sitter jag och sneglar på sängen- för att ev falla i narkoleptisk coma.
Garderoben- för att ta tillfället i akt och rensa lite
Vindsluckan- vinden är alltid kreativ. Där hittar man kläder man glömde att man ägde, som man kan tjäna lite på, på tradera.
Kylskåpet- det största hotet. Dit får jag inte gå innan 12. Då är det lunchdags, inte innan. Dessutom finns där inget annat än stinkande ostar och salami.
Ut genom fönstret- kanske skulle jag ta en stavpromenad så här mitt i allt?

Eller så försöker jag hitta jobb att göra.
Den välkända dammsugningen av nätet.
Gaaah- så många val!
Så många val!

Inga kommentarer: