30 december 2010

Dagen

Vaknade av att det luktade popcorn, barnen hade väl varit o röjt i några timmar...bra att de fixar frukost själva!
Vad jag har gjort idag:

Dammsugit övervåningen
Sorterat in all tvätt
Sorterat bilder på datorn
Gjort hårinpackning
Cyklat med 4åring till centrum o gått på biblan, apoteket och i mataffären. BLÄ- tänk om det var lika trist att äta som att handla...
Nu har jag bokat Zumbapass för ikväll- äntligen fanns det platser!
Sen ska jag se Solsidan igen, såg de fyra första avsnitten igårkväll...sex kvar!!! Jippiii!!! SÅÅÅ bra serie och jag är sist av alla i Sverige att upptäcka den, som vanligt.
Nu ska jag göra en kopp kaffe o lite avslappningsövningar, känner att migränen är på intåg. Och det betyder att det är dags att fylla på med botox i pannan.
Klart slut.

Inga kommentarer: