12 februari 2011

Sinnescirkus

Jag och Veera var och såg "Sinnescirkus" med Henrik Fexeuspå Intiman igår. När man hade slutat att fundera på om det egentligen var Gordon Ramsey som stod på scenen, så började hjärnan jobba på högvarv- för att ens försöka förstå hur fan den mannen gör! Jag kan inte skriva nånting om handlingen, för att inte sabba för dem som vill gå och se, men han gör magiska nummer med folk från publiken som får komma upp på scenen. Och det ÄR verkligen magiskt och helt omöjligt att inte dras med i en helt outstanding fascinerande resa! Det är så bra så bra så bra. Och man verkligen känner lukten av allas förbryllade tankar. Hur gör han? Förtod du? Vad var det som hände?
Jag ryser än idag!!! Vill du försöka förstå- gå och se. GÅ. OCH. SE. Du kommer bli knockad!
Tack till Linda Skugge och Skugge c/o som bjöd oss på en oförglömlig upplevelse...


1 kommentar:

Pockethexan sa...

Visst är man nästan förbannad på honom hur han kan vrida om våra hjärnor för att försöka förstå vad som händer om det nu inte är ren magi, för det var ju det de var, rent magiskt farcinerande...

Till alla som inte sett den, gå o se Sinnescirkus, ni behöver det!

Kramis från en frustrerad Pockethexa, men jag är stolt över att Henrik nu vet vilka jag o min son är, för han hälsade med våra namn när vi gick hem igår!
<;D
Ses!
...o så var det ju himla kul hos Panos i torsdags, är ännu lite hes!