3 mars 2011

Martin Rolinski tog mig på en hurtig runda


Idag har jag träffat fina Martin Rolinski. Först lunchade vi på en italiensk restaurang men så kom vi på att vi skulle gå och intervjua istället, vårvädret var ju lite lockand där utanför. Jag har faktiskt aldrig promenadintervjuat förr- men det var ju en sån himla bra idé!
Så där hurtspurtade vi längs gator och stränder på Kungsholmen, fick motion, sol, vind och vårkänslor- plus en suverän intervju! Det här tänker jag göra flera gånger. Och så hörs det ju så mycket bättre på bandspelaren vad man säger när man inte sitter ihoppackad på en liten krog i lunchrusningen och gapar till varandra.
Jag är trött, men nöjd.
Nej, jag är inte trött. Jag sover redan. Heeeelt slut
För jag gjorde nämligen en till intervju efter den här spurten!
Så god natt kära. God natt.

2 kommentarer:

Anette sa...

Åh, vad avundsjuk jag blir! Vem skulle inte vilja hänga med Martin Rolinski liksom? ;-)

Anne sa...

Superhärlig kille!!!